Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorTomíček, Marek
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:03Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146562
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy a doporučení pro optimalizaci výkonu PPC kampaní ve vztahu ke zdrojům návštěvnosti, reklamním systémům a video kampaním u e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce se skládá z teoretické části, která zmiňuje teoretická východiska PPC kampaní, dále práce obsahuje charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita kvantitativní metoda, konkrétně elektronické pozorování. Jednotlivá data byla získána z Google Analytics a také z administrací reklamních systému. Data byla nakonec zpracována v programu Microsoft Excel. V práci je analyzována výkonnost jednotlivých zdrojů webové návštěvnosti a také analýzu výkonu jednotlivých reklamních systémů. Dále byly analyzovány typy reklamy, respektive možné umístění reklamy a video kampaně. U všech zmíněných byl analyzován vliv na výkonnost e-shopu. Bylo například zjištěno, že společnost má velmi dobře optimalizované kampaně a reklamní kanál Google Ads byl shledány jako nejvýkonnější. Na základě výsledků analýzy byly učiněny relevantní návrhy a doporučení. Autor mimo jiné doporučil, aby se společnost pokusila v rámci reklamy ve vyhledávací síti investovat více peněz do reklamního systému Sklik. Bylo také doporučeno zaměřit se více na video kampaně, protože jejich náklady jsou v porovnání s přínosy velmi nízké, zejména v oblasti budování značky. Posledním doporučením bylo expandovat do zahraničí, a vytvořit tak nová odbytiště pro své produkty.cs
dc.description.abstractThe main objective of this diploma thesis are proposals and recommendations for optimizing the performance of PPC campaigns in relation to traffic sources, advertising systems and video campaigns of an e-shop selling healthy lifestyle products. The work consists of a theoretical part, which provides the theoretical basis of PPC campaigns, moreover, the work contains the characteristics of the researched e-shop. The analysis made use of the quantitative method, in particular the electronic observation The data collection tools comprised Google Analytics and in administration of each advertising system. The data was finally processed in Microsoft Excel. The case study analyses the performance of sources of web traffic, as well as the analysis of the performance of advertising systems. The types of advertising, respectively advertising placement, and the influence of video campaigns on the performance of the e-shop were also analyzed. The study shows that the company has very well-optimized campaigns, and Google advertising channels were found to be the best in terms of the performance. Based on the findings and the analysis, relevant suggestions and recommendations were made. Among other things, the author recommended that the company should try to invest more money in the Sklik advertising system as part of search advertising. It was also recommended to focus more on video campaigns, as their costs are very low compared to the benefits, especially in the area of brand building. The last recommendation was to expand abroad, and thus create new outlets for its products.en
dc.format.extent3801147 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectGooglecs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectSklikcs
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectGoogleen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectPPCen
dc.subjectSkliken
dc.titleVliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní stylcs
dc.title.alternativeImpact of PPC Campaigns on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGajda, Ondřej
dc.date.accepted2022-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0332_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam