Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorRojčyková, Claudia
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:15Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146632
dc.description.abstractBakalářské práce se zabývá analýzou vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování. V práci je popsáno spotřebitelské chování, charakteristika sociálních sítích a influencer marketingu. Výzkum proběhl pomocí online dotazníkového šetření. Z analýzy výsledků vyplývá, že lidé se nechávají ovlivňovat influencery.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of the influencer marketing impact on consumer behaviour. The thesis describes consumer behaviour, characteristics of social networks and influencer marketing. The research was conducted using an online questionnaire survey. The analysis of the results shows that people are influenced by influencers.en
dc.format.extent1471702 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInfluencercs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectInfluenceren
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleAnalýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chovánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviouren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisROJ0029_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam