Show simple item record

dc.contributor.advisorNovotný, Josef
dc.contributor.authorKohoutková, Jana
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:15Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146633
dc.description.abstractTato práce si klade za cíl výběr nejvhodnějšího poskytovatele spotřebitelského úvěru pomocí metodiky vícekriteriálního rozhodování pro předem nadefinovaného klienta v České republice. Práce je rozdělena do několika kapitol. Po úvodu následuje kapitola, která se věnuje teoretické části, která definuje problematiku spotřebitelských úvěru v České republice. Je zde charakterizován Zákon o spotřebitelském úvěru a jeho změny, které po roce 2016 přivedl. Třetí kapitola je věnována charakteristice metod vícekriteriálního rozhodování, z nichž jsou některé využity v rámci čtvrté praktické kapitoly. Ve čtvrté kapitole je nejdříve nadefinován klient a jeho požadavky pro výběr vhodného poskytovatele. Na základě jeho požadavků je zde vybráno 14 vhodných poskytovatelů. Pomocí Saatyho metody a metody váženého pořadí jsou následně vybráni poskytovatelé, kteří nejvíce splňuje dané požadavky. Získané hodnocení je poté shrnuto v poslední kapitole, které náleží závěr práce.cs
dc.description.abstractThis work aims to select a suitable provider of consumer credit using a methodology of multicriteria decision-making for a predefined client in the Czech Republic. The work is divided into several chapters. The introduction is followed by a chapter that deals with the theoretical part, which defines the issue of consumer credit in the Czech Republic. The Consumer Credit Act and its amendments, which it introduced after 2016, are characterized here. The third chapter is devoted to the characteristics of multicriteria decision-making methods, some of which are used in the fourth practical chapter. In the fourth chapter, the client and his requirements for selecting a suitable provider are first defined. Based on its requirements, 14 suitable providers are selected here. Using the Saaty method and the weighted order method, the providers who meet the given requirements are then selected. The obtained evaluation is then summarized in the last chapter, which belongs to the conclusion of the work.en
dc.format.extent1421037 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelský úvěr, poskytovatelé spotřebitelského úvěru, vícekriteriální rozhodování, Saatyho metoda, Zákon o spotřebitelském úvěrucs
dc.subjectconsumer credit, consumer credit providers, multicriteria decision making, Saaty method, Consumer credit lawen
dc.titleAnalýza a srovnání spotřebních úvěrů v České republicecs
dc.title.alternativeAnalysis and Comparison of Consumer Loans in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKořená, Kateřina
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department154 - Katedra financícs
dc.thesis.degree-programFinancecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOH0082_EKF_B0412A050005_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record