Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorHellebrandová, Lucie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:17Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146642
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživy. Cílem bylo identifikovat postoje koncových zákazníků, jak značku vnímají, jaké produkty nakupují, kde a jak často je konzumují a jaké mají preference. V práci jsou popsány teoretická východiska analýzy spotřebitelských postojů i charakteristika značky. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum na vzorku 228 zákazníků, jehož výstupy byly základem celkové analýzy. Na základě výstupů byly vytvořeny návrhy a doporučení pro produkt, cenu, distribuci a propagaci značky.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is the analysis of customers' attitudes to the brand in the healthy nutrition market. The aim was to identify the attitudes of final customers, how they perceive the brand, what products they buy, where and how often they consume them and what their preferences are. The thesis describes the theoretical basis of the analysis of consumer attitudes and brand characteristics. As part of the work, marketing research was conducted on a sample of 228 customers. The research outputs were the basis of the overall analysis. Proposals and recommendations were created based on the outputs for the product, price, distribution and brand promotion.en
dc.format.extent3910039 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectzdravá výživacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectanalysisen
dc.subjecthealthy fooden
dc.subjectbranden
dc.subjectattitudesen
dc.subjectcustomersen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživycs
dc.title.alternativeCustomer Attitudes Analysis to the Brand in Healthy Nutrition Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePolák, Martin
dc.date.accepted2022-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHEL0067_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam