Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorLoska, Jan
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:17Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146643
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu. Cílem práce je volba vhodných marketingových strategií a správné nastavení prvků marketingového mixu pro úspěšné uvedení a komercionalizaci softwaru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingové strategie, charakteristika produktu a společnosti, včetně její historie. Součástí je také marketingová situační analýza. Praktická část se skládá z metodiky shromažďování dat a analýzy výsledků výzkumu. Sběr dat proběhl pomocí elektronického online dotazování. Na základě výsledků analýzy je navržena marketingová strategie pro zavedení nového softwarového produktu. V závěru je shrnut průběh práce, klíčové poznatky a jednotlivé zvolené strategie.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the marketing strategy design for new software product launch on the B2B market. The aim of the work is to choose the appropriate marketing strategies and correctly set up the elements of the marketing mix to successfully launch and commercialise the software. The work is divided into theoretical and practical parts. The first part presents the theoretical backgrounds of the marketing strategy, characteristics of the product and the company, including its history. It also includes a marketing situational analysis. The practical part consists of a methodology of data collection and the analysis of research results. The data were collected using an electronic online questionnaire. Based on the results of the analysis, a marketing strategy design for new software product launch is proposed. The conclusion summarises the progress of the work, the key insights and the individual strategies chosen.en
dc.format.extent2421471 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectřízení pohledávekcs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjectzavedení nového produktucs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectmanagement of receivablesen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectnew product launchen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for New Software Product Launch on the B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2022-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLOS0030_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record