Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorUlitzka, Adam
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:24Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146686
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza spotřebitelského chování na trhu se zdravou výživou. První dvě kapitoly blíže specifikují teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristiku trhu se zdravou výživou. Dále jsou v praktické části zobrazeny tabulky a grafy z výsledků výzkumu, který probíhal pomocí dotazníkového šetření prostřednictvím internetového portálu. Na základě těchto výsledků byly navrhnuty patřičné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis was to analyze consumer behavior in the market of healthy nutrition. The first two chapters specify the theoretical basis of consumer behavior and the characteristics of the health food market. Furthermore, the practical part shows tables and graphs from the results of research, which took place through a questionnaire survey through the Internet portal. Based on these results, appropriate proposals and recommendations were proposed.en
dc.format.extent1144460 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzdravá výživacs
dc.subjectzdravícs
dc.subjectkonzumace potravincs
dc.subjectzpůsob stravovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecthealthy fooden
dc.subjecthealthen
dc.subjectfood consumptionen
dc.subjectway of eatingen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu se zdravou výživoucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Healthy Food Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČervinka, Michal
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisULI0015_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam