Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
Další název
Analysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviour
Studijní program
Marketing
Studijní obor
Marketing a obchod
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Further restructuring steps of Vitkovice, a.s. influencing the company's entrepreneurial acitivity in 2003
Botorová, Kateřina (Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada hutnická. 2004, roč. 47, č. 1, s. 85-87.) -
AFM study of structure influence on butterfly wings coloration
Dallaeva, Dinara; Tománek, Pavel (Advances in electrical and electronic engineering. 2012, vol. 10, no. 2, p. 120-124.) -
The influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products
Valečková, Jana (Ekonomická revue. 2012, roč. 15, č. 3, s. 177–189.)