Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorKovařík, Petr
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:24Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146688
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro rodinný podnik. V teoretické části je obsažena definice a struktura marketingového plánu s využitím odborné literatury. Ve druhé části práce je uvedena charakteristika trhu s hmyzem určeným k lidské spotřebě, metodika způsobu shromažďování dat a provedena analýza marketingového prostředí. Závěrem práce je samotný návrh marketingového plánu sestaveného za využití informací zjištěných v předešlých kapitolách.cs
dc.description.abstractThe subject of this Bachelor thesis is a marketing plan design of a family business. Theoretical part is mainly focused on marketing plan in terms of definition and structure using professional literature. Second part is devoted to characteristics of the edible insect market, methodology of data collection, and marketing environment analysis. Last part of this thesis is the actual marketing plan assembled using the information from performed analyzes.en
dc.format.extent1177650 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectcharakteristika trhucs
dc.subjectjedlý hmyzcs
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectsituational analysisen
dc.subjectmarket characteristicsen
dc.subjectedible insectsen
dc.titleNávrh marketingového plánu rodinného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Plan Design of a Family Businessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČervinka, Michal
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOV0313_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam