Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorBrandejsová, Zuzana
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146690
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je blíže poznat a analyzovat spotřebitelské chování v segmentu trhu, který se věnuje prodeji kávy v kapslích. K dosažení daného záměru bylo využito on-line dotazníkové šetření. Získaná data byla analyzována a výsledky následně prezentovány ve formě grafů s doprovodnými komentáři. Zjištěné poznatky a závěry potom vyústily ve formulaci doporučení pro prodejce, kteří tento sortiment nabízejí.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to get to know more and analyse consumer behaviour in a market segment that devoted to sells coffee in capsules. An online questionnaire survey was used to achieve this goal of the project. The obtained data were analysed, and the results were subsequently presented in the form of graphs with accompanying comments. The findings and conclusions then resulted in the formulation of recommendations for sellers who offer this range.en
dc.format.extent2319570 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkávacs
dc.subjecttrh s kávoucs
dc.subjectkapslová kávacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectfaktory nákupního chovánícs
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectcoffee marketen
dc.subjectcoffee capsulesen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectfactors of buying behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s kávoucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJanků, Šárka
dc.date.accepted2022-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRA0168_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam