Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorBudynska, Valeriya
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146691
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je charakteristika dopravní společnosti Leo Express a zjištění spokojenosti cestujících a jejich osobní návrhy pro zlepšení určitých aspektů firmy. Spokojenost cestujících je zjištěná pomocí vytvořeného anonymního dotazníku, který v sobě zahrnuje otázky různého typu. Výsledky výzkumu jsou ukázany a okomentovány. Práce je rozdělená na 3 části: teoretická východiska spotřebitelského chování, charakteristika společnosti a analýza chování spotřebitelů. První část se zaměřuje na popis spotřebitelského chování a marketingu. Druhá část charakterizuje majetkovou strukturu a ekonomické výsledky, poskytované služby a distribuční kanály, komunikace firmy, strukturu zaměstnanců, personální práce a SWOT analýzu. Poslední část je zaměřená na komentování a uvedení výsledků provedeného výzkumu formou osobního dotazování. Součásti práce je i doporučení pro zlepšení určitých aspektů společnosti Leo Express.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to characterize the transport company Leo Express and to find out the level of satisfaction of the passengers and their personal suggestions for improving certain aspects of the company. Passenger satisfaction is ascertained through the use of a created anonymous questionnaire, which includes questions of various types. The results of the research are shown and commented upon. The thesis is divided into 3 parts: theoretical background of consumer behaviour, company characteristics and consumer behaviour analysis. The first part focuses on the description of consumer behaviour and marketing. The second part characterizes the ownership structure and economic performance, services provided and distribution channels, company communication, employee structure, staffing and SWOT analysis. The last part is aimed at commenting and presenting the results of the research conducted through personal interviews. The thesis also includes recommendations for improving certain aspects of Leo Express.en
dc.format.extent2055136 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLeo Expresscs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectlístekcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdopravcecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectprocescs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectLeo Expressen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectticketen
dc.subjectmarketing communictionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcarrieren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectprocessen
dc.subjectserviceen
dc.titleAnalýza chování spotřebitele v železniční dopravěcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Railway Transporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČervinka, Michal
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBUD0051_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record