Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorPavlíková, Diana
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146694
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Vans na českém trhu s obuví. Data použitá v této práci byla získávána formou online dotazníkového šetření. Byla zjišťována známost a oblíbenost značky, asociace respondentů se značkou a také preference respondentů při výběru a nakupování obuvi. Z výsledků byly vyvozeny doporučení pro další působení značky na tomto trhu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deal with an image analysis of the Vans brand on the Czech footwear market. The data, which were used in this thesis, were obtained via an online questionnaire survey. Brand awareness, popularity and association were investigated as well as the preferences of the responders in the selection and the purchase of a footwear. The results were used to form a recommendation for the brand's further activities on this market.en
dc.format.extent1643063 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecttrh s obuvícs
dc.subjectpostojcs
dc.subjectpositioningcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectfootwear marketen
dc.subjectattitudeen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza image značky na trhu s obuvícs
dc.title.alternativeBrand Image Analysis on the Footwear Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJanků, Šárka
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV0439_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam