Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLukoszová, Xenie
dc.contributor.authorSýkorová, Michaela
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:28Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146710
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konkurenčními schopnostmi marketingové agentury zaměřené na online-marketing. V první části diplomové práce jsou popsána teoreticko-metodická východiska. Teorie je zaměřena na malé a střední podnikání a analýzy, které budou v práci zpracovány. Součástí práce je i charakteristika zkoumaného podniku. V praktické části je vypracována finanční analýza. Dále jsou provedena dvě dotazníková šetření zaměřená na spokojenost zaměstnanců a zákazníků. Byl použit Porterův model pěti konkurenčních sil a výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě těchto analýz jsou v poslední části vypracována opatření pro zvýšené konkurenční schopnosti.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis adress competitive abilities of a marketing agency focused on online-marketing. The first part of the diploma thesis describes the theoretical and methodological basis. The theory is focused on small and medium-sized businesses and analyzes that will be used in the practical part. Part of the work is also characteristics of the selected company. In the practical part, a financial analysis is prepared. Two surveys were created to reasearch employee and customer satisfaction. Porter's model of five competing forces was used and the results of individual analyzes are summarized in the SWOT analysis. Based on these analyzes were formulated measures for increase of the competitive advantage.en
dc.format.extent1901877 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectdotazníková šetřenícs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmalé a střední podnikánícs
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter's analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectsurveysen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectsmall and medium-sized businessesen
dc.titleZhodnocení konkurenční schopnosti malého podniku působícího v oboru online-marketingucs
dc.title.alternativeEvaluation of Competitiveness of a Small Business Operating in the Field of Online Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJuřicová, Veronika
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSYK0071_EKF_N0413A050014_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam