Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorGryc, Štěpán
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:29Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146719
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza značky Koníček na pivním trhu. Cílem práce bylo zjistit celkové vnímání značky Koníček na pivním trhu. Práce je rozčleněna na dvě části. Teoretická část obsahuje východiska k problematice značky, jako její funkce, druhy a prvky či vnímání a hodnocení značky. Dále je charakterizována značka Koníček. Výzkum byl realizován formou online dotazování. Na základě výsledků výzkumu byly autorem podány návrhy a doporučení pro řízení značky.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the analysis of the Koníček brand on the beer market. The aim of the work was to find out the overall perception of the Koníček brand on the beer market. The work is divided into two parts. The theoretical part contains the basis for the issue of the brand, such as its function, types and elements or the perception and evaluation of the brand. The Koníček brand is also characterized. The research was carried out in the form of online surveys. Based on the research results, the author made suggestions and recommendations for brand management.en
dc.format.extent1727423 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectAnalýza značkycs
dc.subjectPivocs
dc.subjectPivní trhcs
dc.subjectTrh pivacs
dc.subjectKoníčekcs
dc.subjectPivovarcs
dc.subjectBranden
dc.subjectBrand analysisen
dc.subjectBeeren
dc.subjectBeer market, Koníčeken
dc.subjectBreweryen
dc.titleAnalýza značky na trhu pivacs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand on the Beer Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePolochová, Michaela
dc.date.accepted2022-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGRY0075_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam