Show simple item record

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorKrečmerová, Tereza
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:31Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146733
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu image značky Česká spořitelna. Cílem bakalářské práce je analyzovat image značky na základě získaných dat pomocí kvantitativního výzkumu. Výzkum probíhal formou elektronického dotazování pomocí dotazníku publikovaného v online prostoru. Zkoumá působení a vliv na spotřebitele na tuzemském trhu, marketingovou komunikaci bankovní instituce a také povědomí spotřebitelů o této značce. V práci je také zanalyzována konkurence a postavení bankovní instituce na bankovním trhu České republiky. V závěru práce byly předloženy návrhy a doporučení pro značku vyplývající z odpovědí respondentů ve výzkumu. Z výzkumu vyplynulo, že Česká spořitelna velice dobře komunikuje s veřejností a mezi respondenty je vnímána pozitivně. Jedná se o silnou a známou značku, která působí na trhu České republiky již 200 let. Hlavním výsledkem je, že je značka vnímána jako moderní a flexibilní a dá se považovat za leadera na českém trhu s bankovními službami.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on brand image analysis of bank institution Česká Spořitelna. The aim of the bachelor thesis is to analyse the brand image based on the obtained data using quantitative research. The research took the form of an electronic survey using a questionnaire published online. It examines the impact on consumers in the domestic market, marketing communication of the bank institution and consumer awareness of this brand. The bachelor work also analyses the competition and the position of the bank institution in the Czech banking market. At the end of the work, proposals and recommendations for the brand resulting from the answers of the respondents in the research were presented. The research showed that Česká Spořitelna communicates very well with the public and is perceived positively among the respondents. It is a strong and well-known brand that has been operating on the Czech market for 200 years. The main result is that the brand is perceived as a modern and flexible brand and can be considered as a leader in the banking market.en
dc.format.extent2454535 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza imagecs
dc.subjectbankovní institucecs
dc.subjectČeská spořitelnacs
dc.subjectbankovní trhcs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectBrand Image Analysisen
dc.subjectbank institutionen
dc.subjectČeská spořitelnaen
dc.subjectbanking marketen
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleAnalýza image značky bankovní institucecs
dc.title.alternativeBrand Image Analysis of Bank Institutionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUrminský, Jaroslav
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRE0355_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record