Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorAkymenko, Yelyzaveta
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:37Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146766
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá uplatněním green marketingu u oděvních značek. Cílem dané bakalářské práce je prozkoumat green marketing se zaměřením na módní značky a jejích uplatněni na zeleném trhu, dále zjistit postoje lidí k odpovědným značkám a jejich vnímaní problému nadspotřeby. Pro dosažení stanovených cílů byl zvolen kvantitativní výzkum konkrétně dotazníkové šetření. Teoretická část je zaměřena na východiska green marketingu, praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Zara a H&M a celkový rozbor trhu pomalé mody v Evropě včetně jeho mezoprostředí a makroprostředí. V praktické části je provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou popsaný v grafech a okomentovány. Na základě výsledků jsou předložený návrhy a doporučeni která, slouží především spotřebitelům, kteří nakupuji oblečeni a také výrobním společnostem.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the application of green marketing for clothing brands. The aim of this bachelor thesis is to explore green marketing with a focus on fashion brands and its applications in the green market, as well as to find out people's attitudes towards responsible brands and their perception of the problem of overconsumption. To achieve the set goals, quantitative research was chosen, namely the questionnaire survey. The theoretical part focuses on the basics of green marketing, the practical part contains the characteristics of Zara and H&M and a general analysis of the slow mods market in Europe, including its meso environments and macro environments. In the practical part, the evaluation of the questionnaire survey is made. The results of the research are described in graphs and commented on. Based on the results, proposals and recommendations are presented, which serve mainly consumers who buy clothes, as well as manufacturing companies.en
dc.format.extent1477526 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectživotní prostředí, green marketing, odpovědnost, udržitelnost, oděvní značkycs
dc.subjectenvironment, green marketing, responsibility, sustainability, clothing brandsen
dc.titleGreen marketing se zaměřením na oděvní značkycs
dc.title.alternativeGreen Marketing with a Focus on Fashion Brandsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolochová, Michaela
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisAKY0007_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record