Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorPospíšilová, Jana
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:45Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146811
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu využití emocí v environmentálním marketingu. Cílem práce bylo zjistit, zda spotřebitele dokáže oslovit environmentální marketing a jaké emoce v nich toto téma vyvolává. Práce se člení na teoretickou část, kde jsou definovány základní pojmy, východiska a charakteristika trhu. Veškeré informace byly čerpány z odborné literatury a ověřených internetových zdrojů. Praktická část se věnuje analýze dat, které byly získány pomocí online dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumu byly formulovány návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the analysis of the use of emotions in environmental marketing. The aim of the work was to find out whether environmental marketing can address consumers and what emotions this topic evokes in them. The work is divided into a theoretical part, where the basic concepts, starting points and characteristics of the market are defined. All information was drawn from professional literature and verified internet sources. The practical part is devoted to the analysis of data that were obtained using an online questionnaire survey. Based on the research results, proposals and recommendations were formulated.en
dc.format.extent3117164 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpřírodní kosmetikacs
dc.subjectorganická kosmetikacs
dc.subjectkonvenční kosmetikacs
dc.subjectživotní prostředícs
dc.subjectekologiecs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectemocecs
dc.subjectenvironmentální marketingcs
dc.subjectenvironmentální problémycs
dc.subjectkosmetický trhcs
dc.subjectcertifikacecs
dc.subjectnatural cosmeticsen
dc.subjectorganic cosmeticsen
dc.subjectconventional cosmeticsen
dc.subjectenvironment, ecologyen
dc.subjectsustainabilityen
dc.subjectemotionsen
dc.subjectenvironmental marketingen
dc.subjectenvironment issuesen
dc.subjectcosmetics marketen
dc.subjectcertificationen
dc.titleAnalýza využití emocí v environmentálním marketingucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Use of Emotions in Environmental Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2022-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPOS0225_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam