Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorKolovratníková, Diana
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:45Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146813
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích bylo zjistit, jakým obsahem má společnost Vento Bohemia své firemní profily na sociálních sítích Facebook a Instagram plnit a tím zefektivnit propagaci svých produktů na námi vybraných sociálních sítích či budovat brand. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje popis sociálních sítí jako takových a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou výsledků výzkumu, které byly získány prostřednictvím primárních dat z dotazníkového šetření. Data byly zpracovány v programu IBM SPSS Statistics. Diplomová práce je zakončena návrhy a doporučeními pro společnost Vento Bohemia spol. s r.o., které vychází z provedené analýzy.cs
dc.description.abstractThe aim of this study was to find out which content should Vento Bohemia company provide on its social media, specifically on Facebook and Instagram, to make their promotion of their products more efficient on selected social media or to build their brand awareness. This thesis is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part provides a general description of social media and marketing communication. The empirical part contains the analysis of the research´s results got using the questionnaire survey. The data were processed by IBM SPSS Statistics program. The thesis is concluded by suggestions and recommendations for Vento Bohemia spol. s.r.o. company which are derived from the data analysis.en
dc.format.extent3983011 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectVento Bohemiacs
dc.subjectFacebook, Instagram, marketing communicationen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectVento Bohemiaen
dc.titleNávrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeProposal of the Company Marketing Concept for Communication on Social Networksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2022-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOL0407_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam