Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorNevěřil, Michal
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:46Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146816
dc.description.abstractCílem práce je zanalyzovat spotřebitelské chování hráčů esport her pomocí vlastního výzkumu. Dále vytvoření přehledu o profilu hráče hrajícího esport hry, také vytvoření vlastní segmentace hráčů, provedení analýzy segmentů a vytvoření profilu hráčů jednotlivých segmentů. Na základě získaných dat a analýzy vytvořit návrhy a doporučení. Vlastní výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Získaná data jsou analyzována pomocí kontingenčních tabulek v programu Excel. Pro odkrytí segmentů je využit také program Excel. Výstupem práce je odhalení a analýza spotřebitelského chování hráčů esport her a formulace návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to analyze the consumer behavior of esports game players using own research. Furthermore, creating an overview of the profile of the player playing the esport games, as well as creating own segmentation of players, performing segment analysis and creating a profile of players of individual segments. Create suggestions and recommendations based on the obtained data and analysis. The research itself is carried out through internet surveys. The obtained data are analyzed using PivotTables in Excel. Excel is also used to reveal segments. The output of the work is the discovery and analysis of consumer behavior of esports game players and the formulation of proposals and recommendations.en
dc.format.extent2508944 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectesportcs
dc.subjecthráčics
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvideohrycs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectesporten
dc.subjectplayersen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectvideo gamesen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování hráčů esport hercs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Esport Games Playersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2022-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNEV0055_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam