dc.contributor.advisor | Balcar, Tomáš | |
dc.contributor.author | Nevěřil, Michal | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:18:46Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:18:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/146816 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zanalyzovat spotřebitelské chování hráčů esport her pomocí vlastního výzkumu. Dále vytvoření přehledu o profilu hráče hrajícího esport hry, také vytvoření vlastní segmentace hráčů, provedení analýzy segmentů a vytvoření profilu hráčů jednotlivých segmentů. Na základě získaných dat a analýzy vytvořit návrhy a doporučení. Vlastní výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Získaná data jsou analyzována pomocí kontingenčních tabulek v programu Excel. Pro odkrytí segmentů je využit také program Excel. Výstupem práce je odhalení a analýza spotřebitelského chování hráčů esport her a formulace návrhů a doporučení. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this work is to analyze the consumer behavior of esports game players using own research. Furthermore, creating an overview of the profile of the player playing the esport games, as well as creating own segmentation of players, performing segment analysis and creating a profile of players of individual segments. Create suggestions and recommendations based on the obtained data and analysis. The research itself is carried out through internet surveys. The obtained data are analyzed using PivotTables in Excel. Excel is also used to reveal segments. The output of the work is the discovery and analysis of consumer behavior of esports game players and the formulation of proposals and recommendations. | en |
dc.format.extent | 2508944 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | esport | cs |
dc.subject | hráči | cs |
dc.subject | spotřebitelské chování | cs |
dc.subject | videohry | cs |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | questionnaire | en |
dc.subject | esport | en |
dc.subject | players | en |
dc.subject | consumer behavior | en |
dc.subject | video games | en |
dc.title | Analýza spotřebitelského chování hráčů esport her | cs |
dc.title.alternative | Consumer Behaviour Analysis of Esport Games Players | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Křivánek, Josef | |
dc.date.accepted | 2022-05-26 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | NEV0055_EKF_N0414A050001_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |