Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorBeranová, Kateřina
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:50Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146840
dc.description.abstractTématem diplomové práce je mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami. Cílem výzkumu je analyzovat rozdíly v mezigeneračním spotřebitelském chování na trhu s potravinami. Pochopení generačních charakteristik, potřeb, postojů, stylu komunikace a spotřebitelského chování nabízí nespornou konkurenční výhodu na vysoce konkurenčním trhu s potravinami. Sběr výzkumných dat byl proveden pomocí dotazníkového šetření v online i offline podobě. Výsledkem práce je interpretace výsledků analýzy spolu s návrhy a doporučeními na jejich využití.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is an Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Czech Food Market. The aim of the research is to analyse the differences in intergenerational consumer behaviour in the food market. Understanding generational characteristics, needs, attitudes, communication styles and consumer behaviour offers an indisputable competitive advantage in the highly competitive food market. The research data collection was conducted through an online and offline questionnaire survey. As a result of the work, the results of the analysis are interpreted along with suggestions and recommendations for their use.en
dc.format.extent4150734 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectgeneracecs
dc.subjectvěková kohortacs
dc.subjectvěková subkulturacs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectgenerace baby boomerscs
dc.subjectboomeřics
dc.subjecttichá generacecs
dc.subjectmileniálovécs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectmezigenerační rozdílycs
dc.subjectgenerationen
dc.subjectage cohorten
dc.subjectage subcultureen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectbaby boomersen
dc.subjectboomersen
dc.subjectsilent generationen
dc.subjectmillennialsen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectpurchase behavioren
dc.subjectintergenerational differencesen
dc.titleMezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinamics
dc.title.alternativeIntergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Czech Food Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jan
dc.date.accepted2022-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBER0197_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam