Show simple item record

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorGogola, Jan
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:50Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146843
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu sdrahými kovy, diamanty a mincemi. Na začátku se práce zabývá teoretickými východisky měření spokojenosti zákazníku a spotřebitelským chováním. V další části práce charakterizuje prostředí obchodu s drahými kovy, diamanty a mincemi. Dále práce popisuje metodiku sběru a shromažďování dat. V praktické části se práce zabývá zpracováním analýzy nashromážděných dat. Závěr práce je věnován návrhu doporučení a popisu profilu vhodného profilu spotřebitele.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the market of precious metals, diamonds and coins. At the beginning, the thesis deals with the theoretical basis of measuring customer satisfaction and consumer behavior. The next part of the work characterises trading environment in precious metals, diamonds and coins. Furthermore, the work describes the methodology of data collection and gathering. The practical part deals with the analysis of the collected data. The conclusion of the thesis is devoted to the design, recommendation and description of the profile of a suitable consumer profile.en
dc.format.extent3557042 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlíčová slova: analýza spotřebitelského chování, drahé kovy, diamanty, mince, marketingcs
dc.subjectKeywords: consumer behavior analysis, precious metals, diamonds, coins, marketingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s drahými kovy, diamanty a mincemics
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Market of Precious Metals, Diamonds and Coinsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2022-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGOG0014_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record