Show simple item record

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorSikorová, Aneta
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:52Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146856
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Havlíkova přírodní apotéka. Zaměřuje se na popsání základních teoretických východisek marketingové komunikace a následné charakteristiky firmy. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření metodou CAWI. Respondentům je zde položeno 22 otázek, které mají za úkol zjistit, jak vnímají marketingovou komunikaci firmy a jak na ně působí. Z výzkumu vyplývá, že má firma dobrou image. Logo i kamenné prodejny působí spíše kladně. Firma kvalitně vede své sociální sítě. Má ale menší povědomí mezi respondenty. Proto jsou součástí práce také uvedeny návrhy marketingové komunikace, které by firma mohla zlepšit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Havlík´s Natural Apothecary. It focuses on describing the basic theoretical background of marketing communication and the subsequent characteristics of the company. The research is carried out by means of a questionnaire survey using the CAWI method. Respondents are asked 22 questions to find out how they perceive the company´s marketing communication and how it affects them. The research shows that the company has a good image. The logo and brick-and-mortar stores have a rather positive effect. The company manages its social networks well. However, it has less awareness among respondents. Therefore, the thesis also includes suggestions for marketing communication that the company could improve.en
dc.format.extent1758787 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectHavlíkova přírodní apotékacs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectCAWIcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectHavlik's Natural Apothecaryen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectCAWIen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace kosmetické firmycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Cosmetic Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSrpová, Hana
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIK0177_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record