Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorKrčová, Daniela
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:52Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146857
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví. Cílem této práce bylo zjistit, jak spotřebitelé mění své chování při nákupu a užívání sportovní obuvi napříč generacemi, zda je sportovní obuv nošena pouze za účelem sportu a jak lidé v dnešní době vnímají sportovní obuv k formálnějším příležitostem. Tato práce je rozdělena na několik kapitol, přičemž jsou zde rozvedeny teoretická východiska spotřebitelského chování, charakteristika trhu se sportovní obuví, metodika sběru dat a samotná analýza spotřebitelova chování. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření. Výzkum přinesl překvapivé výsledky jako např. nejčastěji vlastněné značky, účel koupě sportovní obuvi nebo jak spotřebitel vnímá sportovní obuv na společenské akce.cs
dc.description.abstractThe theme of bachelor thesis is Consumer Behaviour Analysis on the Sport Shoes Market. The aim of the study was find out how consumers change their behaviour when buying and using sports shoes across generations, whether sports shoes are worn only for sports purposes and how people today perceive sports shoes for formal occasions. This thesis is divided into several chapters, which elaborate the theoretical basis of consumer behaviour, the characteristics of the sports footwear market, the methodology of data collection and the analysis of consumer behaviour. The research was conducted by the method of a questionnaire survey. The research has brought surprising results such as the most frequently owned brands, the purpose of buying sports shoes or how the consumer perceives sports shoes at social events.en
dc.format.extent1791229 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectSportovní obuvcs
dc.subjectKupní rozhodovací procescs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectGeneracecs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectSport shoesen
dc.subjectPurchase decision processen
dc.subjectMarket reasearchen
dc.subjectGenerationen
dc.subjectBranden
dc.subjectConsumeren
dc.subjectCustomeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuvícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Sport Shoes Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolák, Martin
dc.date.accepted2022-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRC0070_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam