Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorKožušník, Jaroslav
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:53Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146858
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace esportového týmu GLORE. V rámci práce jsou popsána teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristika esportového trhu. Práce se zaměřuje především na esportový klub GLORE. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků dotazníkového šetření byla provedena analýza ze které byly vyvozeny návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace esportového týmu GLORE.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is about the analysis of marketing communication of the esport team GLORE. Within the thesis are theoretical outcomes of marketing communication and characteristics of the esport market. The thesis focuses mainly on the esport team GLORE. The research was conducted via a questionnaire. The results of the questionnaire survey were analyzed and suggestions to improve the marketing communication of the esport team GLORE have been made.en
dc.format.extent2322693 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectelektronický sportcs
dc.subjectesportový týmcs
dc.subjectglorecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectelectronic sporten
dc.subjectesports teamen
dc.subjectgloreen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace esportového týmucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Esport Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFrnka, Viktor
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOZ0288_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam