Show simple item record

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorDuda, Tomáš
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:55Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146870
dc.description.abstractTématem této práce je analýza marketingového mixu kavárny. Cílem práce je stanovení návrhů na změny marketingového mixu za účelem zvýšení návštěvnosti vybrané kavárny. Teoretická část práce obsahuje definici rozšířeného marketingového mixu služeb a charakteristiku vybraného podniku. V praktické části je proveden výzkum pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou následně analyzovány a z této analýzy jsou stanoveny návrhy a doporučení na změny marketingového mixu kavárny. Implementací těchto návrhů v praxi může dojít k potenciálnímu zvýšení návštěvnosti kavárny.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the marketing mix analysis of the café. The goal of the thesis is to determine suggestions for changes in the marketing mix in order to increase the number of visitors to the selected café. The theoretical part of the thesis contains a definition of an extended marketing mix of services and a characteristic of the selected company. In the practical part, research is carried out using a questionnaire survey. The results of the research are then analyzed and from this analysis suggestions and recommendations for changes to the marketing mix of the café are determined. By implementing these suggestions in practice, there may be a potential increase in visit rate of the café.en
dc.format.extent2214200 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectanalýza marketingového mixucs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectCaféen
dc.subjectmarketing mix analysisen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza marketingového mixu kavárnycs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Cafeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠimíčková, Pavla
dc.date.accepted2022-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUD0124_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record