Show simple item record

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorKřížová, Tereza
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:55Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146871
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o spokojenosti fanoušků hokejového klubu, konkrétně HC Vítkovice Ridera, který působí v Ostravě. Hlavním cílem této práce je navrhnout možná doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti fanoušků během návštěvy Ostravar arény. Bakalářská práce má dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je vymezen pojem zákazník, poté pojem spokojenost zákazníků, dále je vysvětlen vztah loajality a spokojenosti zákazníků a ve finální fázi teoretické části jsou představeny vlastnosti služeb a marketingový mix. V praktické části je přiblížena historie ledního hokeje, představen hokejový klub HC Vítkovice Ridera a proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Z výsledků marketingového výzkumu byly navrženy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the satisfaction of fans of the hockey club, specifically HC Vítkovice Ridera, which operates in Ostrava. The main objective of this thesis is to suggest possible recommendations to increase fan´s satisfaction during a visit of the Ostravar arena. The bachelor thesis consists of two parts - theoretical and practical part. In the theoretical part of the thesis the concept of customer is defined initially, then the term customer satisfaction and the relationship between loyalty and customer satisfaction are explained and the final part of the theoretical part introduces the characteristics of services and marketing mix. The practical part introduces the history of ice hockey and the hockey club HC Vítkovice Ridera. Moreover, the final part of the practical part presents the customer satisfaction marketing research which was conducted on the customers. From the results of the marketing research, measures were suggested to increase customer´s satisfaction.en
dc.format.extent1994914 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsportcs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectfanoušcics
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectHC Vítkovice Rideracs
dc.subjectsporten
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectfansen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectHC Vitkovice Rideraen
dc.titleMěření spokojenosti fanoušků hokejového klubucs
dc.title.alternativeSupporters Satisfaction Measurement of the Hockey Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrga, Tomáš
dc.date.accepted2022-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRI0287_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record