Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorDurčák, Marek
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:56Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146877
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou alternativních energii. Cílem bylo analyzovat potenciál nástupu alternativních energii na trh, se zaměřením na alternativní paliva. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska zavádění nového produktu na trh a aktuální situací na trhu s energiemi. V praktické části byl vyhodnocen kvantitativní dotazník, kterého se zúčastnilo 64 firem. Dotazník se zaměřuje na české firmy a jejich aktuální situaci v oblasti alternativních paliv. Po vyhodnocení dotazníku bylo zjištěno, že většina z dotazovaných firem zatím s alternativními vozy pouze experimentuje. I přesto si ale uvědomují jejich důležitost a podle toho plánují i postupné zavádění alternativních vozidel do svých vozových parků. V závěru jsou zformulovány konkrétní doporučení, které by firmám měli poradit jak získávat správné informace o alternativních palivech a také pomoci při investování v této oblasti.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the issue of alternative energies. The goal was to analyze entry potential of alternative energies to the market, with a focus on alternative fuels. Theoretical part of the thesis focuses on theoretical basis for introducing a new product to the market and the current situation on the energy market. In the practical part, a quantitative questionnaire was evaluated, in which 64 companies participated. The questionnaire focuses on czech companies and their current situation in the field of alternative fuels. After evaluation of the questionnaire, it was found that most of the interviewed companies are currently only experimenting with alternative cars. Nevertheless, they are aware of their importance for the futere and accordingly plan the implementation of alternative cars into their vehicle fleets. At the end, specific recommendations are formulated, which should advise companies on how to obtain correct information about alternative fuels and also help in investing in this area.en
dc.format.extent1083102 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAlternativní energiecs
dc.subjectAlternativní palivacs
dc.subjectGreen Dealcs
dc.subjectTržní analýzacs
dc.subjectElektromobilitacs
dc.subjectLPGcs
dc.subjectCNGcs
dc.subjectAlternative energiesen
dc.subjectAlternative fuelsen
dc.subjectGreen Dealen
dc.subjectMarket analysisen
dc.subjectElectromobilityen
dc.subjectLPGen
dc.subjectCNGen
dc.titleAnalýza potenciálu nástupu alternativních energií na českém trhucs
dc.title.alternativeEntry Potential Analysis of Alternative Energies on the Czech Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Aleš
dc.date.accepted2022-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUR0093_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam