Show simple item record

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorČechová, Kristýna
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:57Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146881
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá předměty merchandisingu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, konkrétně oblečením. Cílem práce bylo zjistit názory zákazníků na tyto předměty, jejich návrhy na zlepšení a návrh nového designu oblečení se sjednocením pro všechny fakulty univerzity. Práce je rozdělena na tři části. V první části je popsán marketing služeb, vysoké školy v ČR a Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava. V druhé části je popsán postup shromažďování dat a teoretický rozbor aktuálního designu merchandisingu univerzity. V třetí části jsou představeny návrhy na nový design oblečení i s hodnocením respondentů. Výzkum byl realizován kvantitativní metodou sběru dat. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření u 142 respondentů a výsledky ukazují, že aktuální design se spíše nelíbí. Respondenti by rádi měli nový lepší design produktů. Návrhy a jejich hodnocení jsou uvedeny v závěru práce, spolu s kroky, kterými by bylo možné postoj studentů zlepšit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with merchandising subjects of VŠB – Technical University of Ostrava, specifically clothing. The aim of the work was to find out the opinions of customers on these subjects, their suggestions for improvement and the design of a new design of clothing with unification for all faculties of the university. The work is divided into three parts. The first part describes the marketing of services, universities in the Czech Republic and VŠB – Technical University of Ostrava. The second part describes the data collection procedure and the theoretical analysis of the current merchandising design of the university. In the third part, proposals for a new design of clothing are presented with the evaluation of respondents. The research was carried out by a quantitative method of data collection. The evaluation was based on a questionnaire survey of 142 respondents and the results show that the current design is rather disliked. Respondents would like to have a new better product design. Proposals and their evaluation are given at the end of the thesis, along with steps that could be taken to improve the attitude of students.en
dc.format.extent3625862 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMerchandising, Návrh merchandisingu, VŠB – TUO, oblečenícs
dc.subjectMerchandising, Merchandising design, VSB – TUO, Clothingen
dc.titleNávrh merchandisingu univerzitycs
dc.title.alternativeUniversity Merchandising Designen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCEC0136_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record