Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorFojtíková, Patricie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:57Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146883
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou marketingové komunikace bankovní společnosti. Cílem práce je analýza komunikace společnosti Air Bank. Pro sběr dat, byla zvolena metoda CAWI. Byl vytvořen online dotazník, který byl sdílen na sociálních sítích. V práci je obsaženo sedm kapitol. První kapitola je zaměřená na uvedení bakalářské práce. Druhá kapitola popisuje teoretická východiska marketingové komunikace. Třetí kapitola charakterizuje trh bankovních a finančních služeb. Čtvrtá kapitola popisuje způsob, jakým byl prováděn sběr dat. V páté kapitole jsou výzkumná data vyhodnocena. Šestá kapitola pojednává o doporučení, které jsou navrhnuty na základě výzkumu. Sedmá kapitola je věnována závěru bakalářské práce. Autorka práce na základě zjištěných informací, doporučila získání většího počtu sledovatelů sociálních sítě pro případnou komunikaci. Doporučená byla také kampaň, která je zaměřena na komunikaci s studenty, kteří za založení účtu dostanou finanční odměnu. Navrženo bylo také rozšíření virtuální asistentky Anety.cs
dc.description.abstractThe bachelor´s deals with the analysis of marketing communication of a banking company. The aim of this work is to analyze the communication of the company Air Bank. The CAWI method was chosen for data collection. An online questionnaire was created and shared on social networks. The work contains seven chapters. The first chapter is focused on the introduction of the bachelor's thesis. The second chapter describes the theoretical basis of marketing communication. The third chapter characterizes the banking and financial services market. The fourth chapter describes the way of the data collection. In the fifth chapter, the research data are evaluated. The sixth chapter deals with recommendations that are designed on the basis of research. The seventh chapter is devoted to the conclusion of the bachelor thesis. The author of the work, based on the information obtained, recommended obtaining a larger number of social network monitors for possible communication. A campaign was also recommended, which is aimed at communicating with students.An extension of the virtual assistant Aneta was also proposed.en
dc.format.extent2644111 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectBankacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectSpolečnostcs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectBanken
dc.subjectCompanyen
dc.subjectAdvertisementen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace bankovní společnostics
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of a Banking Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKotrle, Miloš
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFOJ0107_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam