Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorHalfarová, Petra
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:59Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146890
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá chováním zákazníků na trhu cestovních pobytů. Cílem bylo sestavit jejich typologii. Výzkum se zabýval názory a možnostmi cestování, které spotřebitelé využívají. Dále byla zjišťována motivace spotřebitelů k cestování. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a z výsledku vyplynulo, že spotřebitelé spíše preferují individuální cestování před organizovaným. Ve výsledcích analýzy jsou uvedeny konkrétní důvody těchto preferencí. Vedlejším cílem práce bylo zjistit, jaký dopad měla pandemie COVID-19 chování spotřebitelů z obou skupin.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the behaviour of customers in the travel market. The aim was to compile their typology. This research deals with the opinions and travel options which the consumers used. Additionally, the reason for the consumers to travel was also determined. The evaluation was carried out on the basis of a survey and the results showed that consumers preferred individual travel over organized travel. The results of the analysis set out the specific reasons for these preferences. The secondary goal of this work was to establish what impact the COVID-19 pandemic had on the behaviour of consumers from both groups.en
dc.format.extent2936800 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCestovní ruchcs
dc.subjecttrh cestovánícs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjectindividuální cestovatelécs
dc.subjectorganizovaní cestovatelécs
dc.subjectcestovánícs
dc.subjectTourismen
dc.subjectthe travel marketen
dc.subjectcustomer typologyen
dc.subjectindividual travellersen
dc.subjectorganised travellersen
dc.subjecttravelen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu cestovánícs
dc.title.alternativeCustomer Typology on the Travel Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2022-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAL0151_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam