Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorPavelková, Kristýna
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:00Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146901
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím. Práce vychází z primárního šetření, kterého se zúčastnilo 150 respondentů. Výzkumem byla zjištěna frekvence a intenzita nákupu spotřebitelů, nejdůležitější faktory, které jsou pro respondenty důležité při výběru drogistické prodejny, věrnost spotřebitelů značce drogistické prodejny nebo využívání reklamy a podpory prodeje při nákupu.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyze the shopping behavior of consumers in the drugstore market. The work is based on the primary survey, which was attended by 150 respondents. The research found the frequency and intensity of consumer purchases, the most important factors that are important for respondents when choosing a drugstore, the loyalty of consumers to the brand of the drugstore or the use of advertising and sales promotion when buying.en
dc.format.extent2061012 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující chování spotřebitelecs
dc.subjectdrogistický sortimentcs
dc.subjecttrh s drogistickým zbožím.cs
dc.subjectShopping behavioren
dc.subjectfactors influencing consumer behavioren
dc.subjectdrugstore assortmenten
dc.subjectdrugstore market.en
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožímcs
dc.title.alternativeAnalysis of Buying Behaviour on the Drugstore Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jan
dc.date.accepted2022-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV0437_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam