Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorŘehánková, Nikol
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:00Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146903
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků palačinkárny. Cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků s palačinkárou, případně i důvody nespokojenosti. K účelům této práce byl proveden kvantitativní výzkum a to za pomocí on-line a papírového dotazování, kde respondenti uváděli, s čím jsou v podniku spokojeni a s čím nikoliv. Na základě dat z dotazníku bylo provedeno vyhodnocení. V závislosti na výsledcích dotazníkového šetření byly stanoveny návrhy a doporučení k vyšší spokojenosti a udržení zákazníků.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with customer satisfaction measurement of Pancake House. The aim was to find out the satisfaction of customers with the pancake house, or even the reasons for dissatisfaction. For the purposes of this work, quantitative research was conducted using online and paper surveys, where respondents stated what they are satisfied with and what they are not in the company. An evaluation was performed based on the data from the questionnaire. Depending on the results of the questionnaire survey, proposals and recommendations were set for higher customer satisfaction and retention.en
dc.format.extent2576677 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectvěrnostcs
dc.subjectpalačinkárnacs
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectfidelityen
dc.subjectpancake houseen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků palačinkárnycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Pancake Houseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jan
dc.date.accepted2022-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREH0115_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam