Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorBohdanets, Mariia
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:02Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146913
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů při nákupu dětského oblečení v online prostředí. Zaměřuje se na zkoumání demogafických charakteristik nakupujících, jejich chování, postojů a preferencí a také na zkoumání faktorů, které ovlivňují spotřebitele při nákupu dětského oblečení. Teoretické části práce se věnují obecné charakteristice chování spotřebitelů a charakteristice online trhu s dětským oblečením. Praktická část práce byla realizována pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 165 respondentů. Z výzkumu vyplynulo, jaké faktory jsou rozhodující při nákupu dětského oblečení na internetu, jaké oblečení respondenti nakupují, v jakých obchodech a jak často. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou majitelé obchodů využít k zefektivnění svého provozu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour during the online purchase of children's clothing. It aims to examine the demographic characteristics of shoppers, their behaviour, attitudes and preferences, as well as exploring the factors that influence consumers when buying children's clothing. The theoretical parts of the thesis focus on the general characteristics of consumer behaviour and the characteristics of the online children's clothing market. The practical part of the thesis was conducted using a questionnaire survey that involved 165 respondents. The research revealed what factors are decisive for buying children's clothing on the internet, what kind of clothing the respondents buy, in which stores and how often. The thesis also includes proposals and recommendations that shop owners can use to increase the efficiency of their business operations.en
dc.format.extent3867382 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectdětské oblečenícs
dc.subjectonline nakupovánícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectchildren's clothingen
dc.subjectonline shoppingen
dc.subjecte-shopen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečenímcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Online Children’s Clothing Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBOH0129_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam