Show simple item record

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorČervenková, Kristýna
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:02Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146914
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá digitalizací B2B podniků do oblasti e-commerce. Cílem bylo identifikovat faktory, které B2B firmám brání v jejich digitalizaci. Z výzkumu vyplynulo, že existuje řada bariér, na které je nutné se zaměřit. Pro sběr dat byl využit kvalitativní výzkum, konkrétně polostrukturovaný hloubkový rozhovor. Výzkumu se účastnilo šest výrobních B2B podniků z České republiky s obratem nad 50 miliónů korun. Rozhovory byly analyzovány na základě tematické analýzy a zjištěné výsledky výzkumu slouží k návrhům nových možností komunikace firmy NetDirect s.r.o. s B2B firmami tak, aby je přesvědčila o tom, že by si e-shop měly založit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the digitization of B2B companies in the field of e-commerce. The aim was to identify the factors that prevent B2B companies from digitizing them. Research has shown that there are several barriers that need to be addressed. Qualitative research was used for data collection, specifically a semi-structured in-depth interview. Six B2B manufacturing companies from the Czech Republic with a turnover of over 50 million crowns participated in the research. The interviews were analyzed based on a thematic analysis and the research results are used to suggest new communication options for NetDirect s.r.o. with B2B companies to convince them that they should set up an e-shop.en
dc.format.extent2208991 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectdigitalizacecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjecttematická analýzacs
dc.subjectB2B marketen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectdigitizationen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectthematic analysisen
dc.titlePřekážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhucs
dc.title.alternativeBarriers to Digitization in the Field of E-commerce in the B2B Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCER0461_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record