Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorZlatohlávek, Jiří
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:03Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146923
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu objednání hotových jídel přes internet v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je zjistit, jaké jsou postoje respondentů k objednávání hotových jídel přes internet, jaké platformy respondenti používají a jaké jsou důležité faktory při tvorbě objednávky hotových jídel přes internet. Teoretická část obsahuje teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristiku trhu objednání hotových jídel přes internet. V metodice práce je vysvětlen postup kvantitativního výzkumu. Byl použit sběr dat prostřednictvím elektronického dotazníku. Praktická část obsahuje analýzu dat a diskusi výsledků. Na základě výsledků analýzy byly vytvořeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis analyses consumer behaviour on the market of ordering ready meals via the Internet in the Moravian-Silesian region. The aim of this thesis is to explore the attitudes of respondents to ordering ready meals via the Internet, to identify which platforms customers use, and to assess the important factors that influence creating an order for ready meals via the Internet. The theoretical part of this thesis discusses the bases of consumer behaviour and the characteristics of the market of ordering ready meals via the Internet. The methodological section explains the procedure of quantitative research. Data were collected through an electronic questionnaire. The practical part of this thesis contains the data analysis and a discussion of the results. Based on the results of the analysis, suggestions and recommendations were made.en
dc.format.extent2053743 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjecthotová jídlacs
dc.subjectonline objednánícs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectready mealsen
dc.subjectonline orderingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internetcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Market of Ordering Ready Meals via the Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2021-08-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZLA0036_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam