Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřibíková, Pavlína
dc.contributor.authorČerník, Ondřej
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:04Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146928
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem zhodnocení obchodní strategie vybraného výrobního podniku. Konceptem práce je teoretická a praktická část. V teoretické části jsou popsány vybrané metody strategické analýzy. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na akciovou společnost Iveco Czech Republic. Na základě těchto analýz je vytvořena matice SWOT. Ze získaných dat je následně možné vytvořit zhodnocení stávající obchodní strategie společnosti. V rámci tohoto zhodnocení jsou také navrhnutá doporučení k zefektivnění činnosti budoucího rozvoje a směřování podniku.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the topic of evaluating the business strategy of a selected manufacturing company. The concept of the work is a theoretical and practical part. The theoretical part describes selected methods of strategic analysis. In the practical part, these theoretical findings are applied to the joint stock company Iveco Czech Republic. Based on these analyzes, a SWOT matrix is created. From the obtained data, it is then possible to create an evaluation of the company's current business strategy. As part of this evaluation, recommendations are also proposed to streamline the activities of future development and direction of the company.en
dc.format.extent1745726 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectObchodní strategiecs
dc.subjectAnalýza okolícs
dc.subjectPESTLE analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti silcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectBusiness strategyen
dc.subjectEnvironmental analysisen
dc.subjectPESTLE analysisen
dc.subjectPorter's five forces analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleZhodnocení obchodní strategie výrobního podnikucs
dc.title.alternativeEvaluation of the Business Strategy of a Manufacturing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePoštulka, Lukáš
dc.date.accepted2022-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCER590_EKF_N0413A050014_S01_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam