Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorMlčochová, Veronika
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:05Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146930
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na reklamu v rádiu a televizi, právní a etickou regulaci reklamy a její vliv na spotřebitele. Cílem práce je popsat právní a etickou regulaci reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Dalším cílem je pomocí marketingového výzkumu zjistit, do jaké míry ovlivňuje reklama v rádiu a televizi spotřebitele, jaký je jejich postoj k reklamě obecně, jakož i jejich znalost oblasti regulace reklamy v těchto médiích. V teoretické části je vymezena reklama z pohledu marketingu, její definice, historie a jednotlivé druhy reklamy. Dále je v této části rozebrána marketingová komunikace, spotřebitel a jeho chování a také psychologie reklamy. Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání je pojata z hlediska právního a etického. Praktická část bakalářské práce se věnuje marketingovému výzkumu a jeho vyhodnocení. Výzkum porovnával názory a znalosti žáků ZŠ a studentů VŠ. V závěru jsou uvedeny postřehy autorky na danou problematiku práce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on radio and television advertising, legal and ethical regulation of advertising and its impact on consumers. The aim of the thesis is to describe the legal and ethical regulation of advertising in radio and television broadcasting. The further aim is, through marketing research, to find out the extent to which advertising in radio and television affects consumers, what is their attitude to advertising in general and what is their knowledge about advertising regulation in these media. In the theoretical part, there is advertising determined from the point of view of marketing, its definition, history and particular types of advertising. It also focuses on marketing communication, consumers, their behavior and the psychology of advertising. Regulation of advertising in radio and television broadcasting is approached by its legal and ethical point of view. The practical part of the thesis is devoted to marketing research and its evaluation. The research compared the opinions and knowledge of primary school pupils and university students. In the conclusion, the author's observations on the issue are presented.en
dc.format.extent753500 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectprávocs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectrozhlasové vysílánícs
dc.subjecttelevizní vysílánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectetikacs
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectlawen
dc.subjectadvertising regulationen
dc.subjectradio broadcastingen
dc.subjecttelevision broadcastingen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectethicsen
dc.titleReklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAdvertising in Radio and Television Broadcasting and its Influence on Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBartes, Richard
dc.date.accepted2022-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMLC0045_EKF_B0413A050012_S04_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam