Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorKacířová, Eva
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146950
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na reklamu na sociální síti TikTok a její právní a etickou regulaci. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zhodnotit, jakým způsobem vnímá současná mladá generace trendy spojené s touto reklamou, zda jsou schopny ovlivnit její nákupní chování a odhalit míru povědomí této generace o regulaci reklamy. V teoretické části jsou definovány aktuální reklamní trendy na sociálních sítích se zaměřením na obsahový marketing a influencer marketing. Dále je zde charakterizována sociální síť TikTok a její funkce pro uživatele a zadavatele reklamy. Reklama na sociálních sítích je zde dále vymezena z hlediska její právní a etické regulace společně s interní regulací stanovené sociální sítí TikTok. Praktická část se věnuje provedenému výzkumu a analýze jeho výsledků. Zkoumanou skupinou respondentů byla generace Z, a to konkrétně osoby od 15 do 26 let věku. Pomocí zjištěných výsledků bylo provedeno celkové zhodnocení efektivnosti reklamních trendů na TikToku a informovanosti této generace o regulaci reklamy. Následně byla navržena doporučení týkající se využívání těchto reklamních trendů a zvýšení informovanosti běžné populace o jejich regulačních aspektech.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on advertising on the social media platform TikTok and its legal and ethical regulation. The aim of the thesis is to evaluate through a survey how the current young generation perceives such advertising trends, whether those trends can influence their consumer behavior and to reveal their level of awareness of advertising regulations. In the theoretical part, current advertising trends on social media are defined with the focus on content marketing and influencer marketing. The social media platform TikTok is also described as well as its features for users and advertisers. Advertisments on social media are characterized as for their legal and ethical regulations and also internal advertising policies of TikTok. The practical part focuses on the survey and the analysis of its results. The studied group of respondents was Generation Z and specifically people between the age of 15 and 26. Based on the results, total assessment of the efficiency of advertising trends on TikTok and the generation’s awareness of advertising regulations is provided. Lastly, there are recommendations offered for the implementation of such trends and the improvement of general knowledge involving advertising regulations.en
dc.format.extent2827671 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectTikTokcs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectTikToken
dc.subjectadvertising regulationsen
dc.subjectGeneration Zen
dc.titleSoučasné reklamní trendy na sociální síti TikTokcs
dc.title.alternativeCurrent Advertising Trends on Social Media TikToken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMartiníková, Jana
dc.date.accepted2022-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAC0075_EKF_B0413A050012_S04_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam