Show simple item record

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorVeličková, Klára
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146951
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na product placement a jeho vliv na diváky jakožto spotřebitelskou veřejnost. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak rozsáhlé je povědomí české spotřebitelské veřejnosti o využívání product placementu, jeho právní úpravě a do jaké míry je jím ovlivňována. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku product placementu a jeho regulace veřejnoprávní i soukromoprávní a následně i etickou. Je zde také popsána problematika evropské úpravy product placementu. Následně je product placement popsán jako jeden z marketingových nástrojů a blíže jsou zde vymezeny jeho formy. V třetí části je popsána výzkumná metoda a popis sestavení dotazníku. Praktickou část pak tvoří výsledky dotazníkového šetření a ověření statistických hypotéz. Výsledky zahrnují grafické zpracování a slovní popis, na jehož základě je provedeno celkové zhodnocení výzkumu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on product placement and its impact on viewers as a consumer public. The aim of the thesis is to use a questionnaire survey to find out how extensive the Czech consumer public is about the use of product placement, its legislation and to what extent it is influenced by. The theoretical part of the work contains the characteristics of product placement and its regulation of public and private law and subsequently also ethical. It also describes the issue of European product placement regulation. Subsequently, product placement is described as one of the marketing tools and its forms are defined in more detail. The third part describes the research method and a description of the questionnaire. The practical part consists of the results of a questionnaire survey and verification of statistical hypotheses. The results include graphic processing and verbal description based on the research results; an overall evaluation of the research is performed.en
dc.format.extent1090340 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectumisťování produktucs
dc.subjectprávní úprava umístění produktucs
dc.subjectetická regulacecs
dc.subjecttelevizní a rozhlasové vysílánícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová komunikazecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectlegislation of product placementen
dc.subjectetical regulationen
dc.subjectTV and radio broadcasten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleProduct Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na divákycs
dc.title.alternativeProduct Placement in Audio-visual Works and its Impact on Viewersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHalfar, Bohuslav
dc.date.accepted2022-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVEL0106_EKF_B0413A050012_S04_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record