Show simple item record

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorNovotný, Ondřej
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146953
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem této diplomové práce bylo zjistit jaké aspekty nákupního chování ovlivňují zákazníka, který konzumuje pivo a poté odhalit zákazníkovi spotřebitelské preference. Pro sběr dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. V rámci analýzy dat byly použity statistické metody, mezi které patří Chí-kvadrát test nezávislosti a korelační analýza. Během výzkumu bylo především zjištěno, že si respondenti vychutnávají nejvíce čepované pivo, ale že pivo nejčastěji nakupují v supermarketech či hypermarketech, ale také že dávají přednost spíše dvanácti a jedenácti stupňovým pivům a že je při výběru piva nejvíce ovlivňuje chuť a daná značka piva.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the beer market. The aim of this diploma thesis was to find out what aspects of shopping behavior affect the customer who consumes beer and then to reveal the consumer's consumer preferences. The method of electronic interrogation was chosen for data collection. Statistical methods were used in the data analysis, including the Chi-square test of independence, correlation analysis. During the research, it was found that respondents enjoy the most draft beer, but that they most often buy beer in supermarkets or hypermarkets, but also that they prefer twelve and eleven grade beers and that they are most influenced by beer taste and brand.en
dc.format.extent2575250 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpivocs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh pivacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectbeeren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectbeer marketen
dc.subjectconsumeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu pivacs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Beer Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0416_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record