Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorPolách, Matouš
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146955
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci poskytovatele únikových her. Obsahuje sedm kapitol, z nichž dvě jsou silně zaměřeny na teorii, zatímco další tři jsou založeny na výzkumu. Zbývající dvě kapitoly jsou úvod a závěr. Zvolenou metodou výzkumu je dotazník a jeho následná analýza, včetně analýzy dvou hypotéz. Z analýzy dat byly vyvozeny závěry, které sloužily jako návrhy a doporučení pro poskytovatele únikových her.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing communication of an escape games provider. It contains seven chapters, two of which are heavily focused on theory, while the next three are based on research. The remaining two chapters are the introduction and the summary. The chosen research method is a survey and its subsequent analysis, including an analysis of two hypotheses. Conclusions have been drawn from the data analysis and they served as suggestions and recommendations for the escape games provider.en
dc.format.extent1830682 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectúniková místnostcs
dc.subjectúniková hracs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectescape roomen
dc.subjectescape gameen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace poskytovatele únikových hercs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of an Escape Games Provideren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrga, Tomáš
dc.date.accepted2022-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPOL0414_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam