Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorKarasová, Natálie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:14Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146988
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství. Cílem práce bylo zjistit, jaké postoje spotřebitelé vůči těmto produktům mají, zda jsou dostatečně informováni o problematice a jak se postoje liší v návaznosti na jejich pohlaví, věk a další charakteristiky. V první části této práce jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, které se týkají spotřebitelského chování a postojů a následuje charakteristika trhu s ekologickými produkty. Praktická část obsahuje výzkum, který byl proveden pomocí dotazování, jeho analýzu a následují návrhy a doporučení pro zlepšení informovanosti ohledně biopotravin.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is about consumer attitudes analysis on organic products market. The aim of this work was to find out consumer attitudes towards organic products, if they are sufficiently informed about the issue. Another aim was how the attitudes differ in relation to their gender, age and other characteristics. The first part of the work is explaining main theoretical concepts that relate to consumer behaviour and attitudes. Next part is about charakteristics of the organic product market. The main part of this work is practical, which contains all the research and also some recomendations for raising the awarness about the topic based on the research.en
dc.format.extent3662711 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza postojůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectekologické produktycs
dc.subjecttrh biopotravincs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectanalysis of attitudeen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectorganic productsen
dc.subjectorganic food marketen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělstvícs
dc.title.alternativeConsumer Attitudes Analysis to Products of Organic Farmingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2022-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAR0181_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam