Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorHluchá, Vendula
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:16Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147000
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza postojů spotřebitelů vůči elektrokolům. Hlavním cílem práce je analyzovat postoje spotřebitelů vůči elektrokolům v České republice. Mezi dílčí cíle patří zjistit důvody, proč se spotřebitelé rozhodnou elektrokolo koupit a popsat chování spotřebitelů na trhu s elektrokoly. Dále pak vytvořit typologii spotřebitelů na tomto trhu a vzniklé segmenty následně pojmenovat a charakterizovat. Obsah práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování, charakterizován trh s elektrokoly v České republice a je zde i popis metodiky výzkumu. Data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření. V praktické části je provedena analýza získaných dat. Na základě výsledků analýzy byla vytvořena typologie spotřebitelů a navrhnuta doporučení, která mohou pomoci společnostem působícím na trhu s elektrokoly v České republice.cs
dc.description.abstractThe theme of this diploma thesis is consumer attitudes identification toward electric bikes. The main aim of the thesis is to analyse consumer attitudes toward electric bikes on the Czech market. One of the partial aims includes to find out the reasons why consumers decide to buy an electric bike and describe the behaviour of consumers on the electric bike market. Furthermore, to create a typology of consumers on the market and then to name and characterize the segments. The content of the thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the theoretical basis of consumer behaviour, the characteristics of the electric bike market in the Czech Republic and the description of the research methodology. The data was collecting via an questionnaire survey. The practical part provides the performing of the obtained data analysis. Based on the results of the analysis there was created a consumer typology and proposed recommendations, which could help companies operating on the electric bike market.en
dc.format.extent4187026 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectelektrokolacs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumer typologyen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectelectric bikesen
dc.titleIdentifikace postojů spotřebitelů k elektrokolůmcs
dc.title.alternativeConsumer Attitudes Identification toward Electric Bikesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMotyčková, Monika
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHLU0027_EKF_N6208_6208T062_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam