Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorWong, Michelle Wing Lam
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:16Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147001
dc.description.abstractThis thesis analyses the reading habits in the Czech Republic. The thesis consists of two main parts – theoretically-methodological and practical. The theoretical part provides the fundamental principles of consumer behaviour, characteristics of the book market in the Czech Republic, reading habits, as well as considering the subjects on the Czech book market. The methodological and practical part is focused on the application of selected marketing research method. The whole methodology is explained in detail including research goals, problem definition, type and source of data, strategy, methods together with possible limitations of the research. The main aim of this diploma thesis is to identify reading habits in the Czech Republic. The diploma thesis thus provides a suitable basis for further research related to this topic.en
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou čtenářských zvyklostí v České republice. Práce se skládá ze dvou hlavních částí – teoreticko-metodologické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny základní principy spotřebitelského chování, charakteristika knižního trhu v České republice a také deskripce subjektů na českém knižním trhu. Dále jsou popsány čtenářské zvyklosti, které tvoří hlavní výzkumný cíl této práce. Metodologická a praktická část je zaměřena na aplikaci vybrané výzkumné metody. Celá metodika je podrobně vysvětlena včetně cílů výzkumu, definice problému, typu a zdroje dat, použité strategie, zvolených metod spolu s možnými omezeními výzkumu. Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat čtenářské zvyklosti v České republice. Diplomová práce tak poskytuje vhodný základ pro další výzkum související s tímto tématem.cs
dc.format.extent1377759 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReading habitsen
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectPrinted booken
dc.subjectE-booken
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectčtenářské zvyklostics
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttištěná knihacs
dc.subjecte-knihacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleAnalysis of Reading Habits in the Czech Republicen
dc.title.alternativeAnalýza čtenářských zvyklostí v České republicecs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWON0022_EKF_N0414A050002_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam