Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorNovická, Adéla
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:18Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147015
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce bylo měření spokojenosti zákazníků s konkrétním maloobchodním řetězcem s oděvy. Cílem práce bylo, na základě sesbíraných dat a jejich analýzy, přinést návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků v různých oblastech fungování maloobchodních jednotek společnosti Takko Fashion s.r.o.. Vedlejším cílem výzkumu bylo zjištění názorů spotřebitelů na společensky prospěšné aktivity provozované danou společností. V rámci výzkumu došlo k popisu teoretických východisek potřebných k měření spokojenosti, charakteristice obchodního řetězce Takko Fashion, s.r.o. a nastínění metodiky shromažďování dat. Zvolen byl kvantitativní výzkum, konkrétně metoda CAWI. K měření spokojenosti bylo využito prosté měření spokojenosti. U zvolených faktorů byla na základě analýzy vzájemného vztahu důležitosti a spokojenosti vyhotovená poziční mapa. Z výsledků analýzy byly vypracovány návrhy a doporučení pro danou maloobchodní síť, které by mohly vést ke zvýšení spotřebitelské spokojenosti, popřípadě k získání nové zákaznické klientely.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis was the measurement of customer satisfaction with a particular clothing retail chain. The aim of the work was, based on the collected data and their analysis, to bring suggestions and recommendations for increasing customer satisfaction in various areas of operation of retail units of Takko Fashion s.r.o. A sec ondary objective of the research was to find out the opinions of consumers on socially beneficial activities carried out by the company. The research described the theoretical bases needed to measure satisfaction, the characteristics of the Takko Fashion, s.r.o. retail chain and outlined the methodology of data collection. Quantitative research was chosen, specifically the CAWI method. A simple measurement of satisfaction was used to measure satisfaction. For the selected factors, a position map was prepared on the basis of an analysis of the mutual relationship of importance and satisfaction. From the results of the analysis, were processed proposals and recommendations for the given retail network, which could lead to an increase in consumer satisfaction or to the acquisition of a new customer clientele.en
dc.format.extent1587121 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectSpokojenost zákazníkůcs
dc.subjectMěření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectMaloobchodcs
dc.subjectMaloobchodní řetězec s oděvycs
dc.subjectPoziční mapacs
dc.subjectPoziční mapa spokojenosti a důležitostics
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectCustomeren
dc.subjectCustomer Satisfactionen
dc.subjectCustomer Satisfaction Measurementen
dc.subjectRetailen
dc.subjectClothing Retail Chainen
dc.subjectPosition Mapen
dc.subjectPosition Map of Satisfaction and Importanceen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Clothing Retail Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolák, Martin
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0583_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam