Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorKurtinová, Veronika
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:19Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147025
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu kaváren, jak často a z jakých důvodů lidé kavárny navštěvují, které faktory jsou po ně důležité při návštěvě kavárny a jaké preference zákazníků patří k těm důležitým. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spotřebitelského chování a charakteristika trhu kaváren. V praktické části byly analyzovány výsledky výzkumu, které byly zjištěny prostřednictvím primárních dat. Tato data byla získána pomocí online dotazníkového šetření. Následně byla tato data zpracována v programu Microsoft Office Excel. Na základě výsledků výzkumu byly uvedeny návrhy a doporučení, určené pro provozovatele kaváren a mohou sloužit k lepšímu pochopení spotřebitelského chování a zkvalitnění nabízených služeb.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with consumer behavior in the café market, how often and for what reasons people visit cafes, which factors are important for them when they are visiting a cafe and what customer preferences belong to the important ones. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of consumer behavior and characteristics of the cafe market. In the practical part, the results of the research were analyzed, taken from primary data. This data was obtained using an online questionnaire survey. Subsequently, this data was processed in Microsoft Office Excel. Based on the results of the research, proposals and recommendations were presented for café operators and it can serve for better understanding of consumer behavior and improvement the quality of offered services quality.en
dc.format.extent1492915 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkávacs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectcafeen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu kavárencs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Cafes Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUR0157_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam