Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorMichálková, Michaela
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:22Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147043
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování zákazníků e-shopů s módou. Hlavním cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování zákazníků e-shopů s módou, zjistit jak často a kdy zákazníci nakupují na e-shopech s módou, zjistit kritéria pro výběr konkrétního e-shopu a preferovaný typ nakupovaných produktů. Na základě získaných dat vytvořit patřičné návrhy a doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb, a především k vyšší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the analysis of consumer behavior of customers of e-shops with fashion. The main goal of this work is to analyze the consumer behavior of customers of fashion e-shops, to find out how often and when customers shop on fashion e-shops, to find out the criteria for selecting a specific e-shop and the preferred type of purchased products. Based on the obtained data, create appropriate proposals and recommendations to improve the services provided, and especially to increase customer satisfaction.en
dc.format.extent3898994 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectmódacs
dc.subjectoblečenícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecte-shopen
dc.subjectfashionen
dc.subjectclothesen
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování zákazníků e-shopů s módoucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Fashion E-shops Customersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2022-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMIC0355_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam