dc.contributor.advisor | Mücková, Petra | |
dc.contributor.author | Mikuda, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:24:32Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:24:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/148112 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá kinematickou a dynamickou analýzou ventilového rozvodu
DOHC s variabilním systémem VTEC. Hlavním úkolem je kontrola dimenzování dvojice
ventilových pružin pro navýšení maximálních otáček motoru. Dalším z úkolů je porovnat dva
téměř identické motory, které se odlišují několika komponenty. Byly změřeny a porovnány
zdvihové křivky vačkových hřídelí těchto motorů. Za účelem analýzy byl v programu Autodesk
Inventor vytvořen 3D model, který byl použit k výpočetní části v softwaru CREO Parametric 2.0. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with kinematic and dynamic analysis of DOHC valve distribution
with variable VTEC system. The main task is to check the sizing of a pair of valve springs to
increase the maximum engine speed. Another task is to compare two almost identical engines,
which differ in several components. The camshaft stroke curves of these engines were measured
and compared. For analysis, a 3D model was created in Autodesk Inventor, which was used for
the computational part in CREO Parametric 2.0 software. | en |
dc.format.extent | 5685512 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Analýza | cs |
dc.subject | Honda | cs |
dc.subject | motor | cs |
dc.subject | VTEC | cs |
dc.subject | variabilní | cs |
dc.subject | ventilový | cs |
dc.subject | rozvod | cs |
dc.subject | Analysis | en |
dc.subject | Honda | en |
dc.subject | VTEC | en |
dc.subject | Engine | en |
dc.subject | Variable | en |
dc.subject | valve | en |
dc.subject | train | en |
dc.title | Analýza variabilního ventilového rozvodu Honda VTECH | cs |
dc.title.alternative | Honda VTEC Variable Valve Train System Analysis | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šmiraus, Jakub | |
dc.date.accepted | 2022-06-10 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Dopravní systémy a technika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | MIK0381_FS_N1041A040002_S02_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |