Show simple item record

dc.contributor.advisorHoudek, Zdeněk
dc.contributor.authorKlimánek, Lukáš
dc.date.accessioned2022-10-14T07:46:26Z
dc.date.available2022-10-14T07:46:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148736
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o skryté reklamě na sociálních sítích. Cílem práce je pochopení zákonné úpravy skryté reklamy na sociálních sítích v České republice. Hlavními body práce jsou nekalé obchodní praktiky, nekalá soutěž, product placement, a sociální síť Instagram. Po seznámení se zákonnou úpravou dojde k aplikaci pravidel na reálné případy z prostředí Instagramu. K dosažení cíle je využito zejména metody deskripce a komparace.cs
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor's thesis is concealed advertising on social media. The main goal is to understand the law regulation of concealed advertising on social media in the Czech Republic. The thesis is focused especially on unfair business practices, unfair competition, product placement, and Instagram. The next step after the explanation of the law regulation is its aplication on real cases of concealed advertising on Instagram. The methods used for reaching the goal are mainly description and comparation.en
dc.format.extent588020 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectskrytá reklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectzákon o regulaci reklamycs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectnekalá soutěžcs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectnekalé obchodní praktikycs
dc.subjectzákon o ochraně spotřebitelecs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectconcealed advertisingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectadvertising regulation acten
dc.subjectunfair competitionen
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectunfair business practicesen
dc.subjectconsumer protection acten
dc.subjectInstagramen
dc.titleSkrytá reklama na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeConcealed Advertising on Social Mediaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBugár, Josef
dc.date.accepted2022-09-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKLI0217_EKF_B6208_6208R020_03_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record