Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorAdamcová, Eva
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:53Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149339
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lezecké centrum Tendon Blok. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu a marketingové komunikace a popis charakteristiky vybraného lezeckého centra. V praktické části práce je popsána metodika shromažďování dat, která se týká webových stránek a sociálních sítí. Shromažďování dat probíhalo skrze strukturované rozhovory, kde se zjistilo, jaké mají zákazníci preference v těchto kategoriích. Dále skrze metodu benchmarking, ve které se zjistilo, které lezecké centrum má komunikaci nejlépe zvládnutou. Na základě analýzy těchto metod jsou navrženy úpravy webových stránek a sociálních sítí pro lezecké centrum Tendon Blok. Cílem práce je posílit pozici lezeckého centra na trhu pomocí efektivního využití marketingové komunikace, zvýšit tak počet zákazníků a především zvýšit informovanost zákazníků.cs
dc.description.abstractThe main purpose of this bachelor’s thesis is a proposition of a marketing communication strategy for the Tendon Blok climbing center. The theoretical part of the thesis discusses general marketing theory and marketing communication, as well as a description of the characteristics of the selected climbing center. In the practical part of the thesis, a methodology for data collection related to websites and social media is described. Data was collected through structured interviews to determine customer preferences in these categories, and through benchmarking to determine which climbing center had the best communication practices. Based on the analysis of these methods, adjustments to the website and social media of the Tendon Blok climbing center are proposed. The aim of the thesis is to strengthen the position of the climbing center in the market through effective use of marketing communication, thereby increasing the number of customers and improving customer awareness.en
dc.format.extent1591386 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectlezecké centrumcs
dc.subjectTendon Blokcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectclimbing centeren
dc.subjectTendon Bloken
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectcustomersen
dc.titleNávrh marketingové komunikace lezeckého centracs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Climbing Centeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisADA0256_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam