Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorNováková, Adéla
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:53Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149340
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu s hodinkami. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou mezi spotřebiteli oblíbenější klasické hodinky, které ukazují pouze čas, nebo hodinky chytré, které dokáží měřit sportovní aktivity či spánek. Sběr dat proběhl pomocí metodiky CAWI, která probíhala na internetu prostřednictvím dotazníkového šetření, ke kterému byly využity Formuláře Google. Z výsledku výzkumu vyplynulo, že jsou mezi respondenty preferovanější hodinky chytré, ale tento rozdíl nebyl markantní. V práci se také nachází návrhy a doporučení, které se zabývají celým trhem s hodinkami, ale také jednotlivými druhy hodinek, tedy hodinkami chytrými a klasickými.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis dealt with the analysis of consumer behavior on the watch market. The aim of the thesis was to find out whether classic watches that only show time or smart watches that can measure sports activities or sleep are more popular among consumers. Data collection was carried out using the CAWI methodology, which was took place on the internet through a questionnaire survey using Google Forms. The research results showed that smart watches were preferred among respondents, but this difference was not significant. The thesis also includes proposals and recommendations that deal with the entire watch market, as well as individual types of watches, namely smart and classic watches.en
dc.format.extent2827689 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttrh s hodinkamics
dc.subjectchytré hodinkycs
dc.subjectklasické hodinkycs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectwatch marketen
dc.subjectsmart watchen
dc.subjectclassic watchen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s hodinkamics
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Watch Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZapletalová, Šárka
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0617_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam